Intrebari Si Raspunsuri

www.SlabimNatural.ro

In primul rand, observati ca cumparaturile cu haine nu mai sunt la fel de simple sau distractive cum erau odata. Ai cu 10, 15, poate chiar 20 kg peste greutatea ta normala ?

Crestrea in greutatea este normala la varsta de mijloc. Multi americani castiga o jumatate de kg in fiecare an, observand dupa cativa an intreaga grasime pe care o au. Acest lucru nu este inevitabil, spune Pamela Peeke, autorul best-seller-ului “Fight FatAfter Forty”.

De ce asa multi oameni castiga kg la mijlocul vietii?

Aceasta da vina pe hormoni, in convergenta cu stilul de viata, supraalimentarea, reducerea miscarii si stresul. Hormonii sunt vinovati doar pentru 2-5 kg. Restul este rezultatul supraalimentarii, stilului de viata si reducerea nesanatoase a exercitiilor fizice.

Foloseste-ti mintea pentru a-ti controla stresul. Puteti sa-i raspundeti acestuia prin alegerile potrivite privind alimentatia si multa miscare.

Uitati-va la alimentatia dumneavoastra in ceea ce priveste, calitatea si frecventa consumatiei.

Calitatea reprezinta totul despre consumul de alimente integrale, fructele, si legumele, cerealele integrale si proteinele slabe.

Cantitatea are si ea un rol foarte important. Trebuie sa mancati cat mai putin si des. O idee generala de cate calorii ar trebuie sa aiba nevoie o femeie sau un barbat la 40-50 ani este urmatoarea: O femeie are nevoie de 1500-1600 calorii/zi, iar un barbat 1800-2000 calorii/zi.

In cazul in care greutatea dumneavoastra creste:

Cel mai bun obiectiv este sa va concentrati pe scara dumneavoastra de greutate si sa urmariti grasimea dumneavoastra corporala.

Pentru un barbat, un procent de grasime corporala de 18% la 25%, nu este rau, iar  pentru o femeie  40-plus, 22% la 27%, nu este rău.

Pentru a obtine aceste procent de grasime corporala trebuie sa faceti fitness pentru a va mentine o baza musculara buna. De asemenea, un barbat ar trebui sa aiba circumferinta taliei sub 40 inci, iar o femeie sub 35 inci.

Daca ti adaptat marimea portiilor adecvata, urmariti frecventa consumului. Mancati la 3-4 ore, evitand sa mancati seara tarziu. Recomandat este mancatul echilibrat de proteine slabe, grasimi si carbohidranti. Asigurati-va grasimile bune. Proteinele ar trebui sa fie slabe.

Cei mai multi oameni au facut acelasi exercitiu pe perioada a mai multi ani, lasand noile obiceiuri sa se acomodeze cu corpul. Celulele de grasime dupa 40 de ani sunt reticente sa renunte. Este recomdata miscarea de 5 ori pe saptamana (cardio).

Cum pot pierde grasimea de pe burta ?

Acesta se reduce prin alegerile corespunzatoare( minte-gura-musculatura).

Este probabil nerealist sa ne asteptam la un stomac plat ca la 20 de ani, dar merita sa il reducem pe cat posibil.

Pot stimula metabolismul meu?

Absolut. Puteti optimiza metabolismul dumneavoastra pe tot parcursul vietii in raportul varstei, prin mentinerea la cel mai inalt nivel de pregatire, limitelor si constrangerilor din viata ta.

Daca iti pierzi masa musculara, cu siguranta metabolismul tau va scadea.

Desigur, pueterea de formare sau de greutate este cruciala.

Ce antrenamente sunt potrivite?

Cardio. Arde 400-500 calorii pe zi. Pe eliptice puteti arde aproximativ 400 calorii in doar 35 min.

Care este slabiciunea dumneavoastra? Care este partea cea mai grea, pentru tine, sa ramai pe combatere dupa 40 de ani?

Din cauza zilelor lungi, angajamentelor si somnului, programul nostru poate fi dereglat. Este foarte imporant sa nu mancati cina foarte tarziu. Aceasta nu trebuie sa treaca de ora 20:30. Slabim Natural