Arta Gustarilor

arta gustarilorCel mai important lucru este ca acestea nu sunt deloc niste alimente sanatoase. Toate, cum ar fi chips-urile, bomboanele, cartofii prajiti si asa mai departe nu va ajuta la pranz sau la orice alta masa din zi, ci va imping sa le mancati din ce in mai des. Secretul este sa le degustati doar atunci cand chiar simtiti ca aveti nevoie de ele si sa le selectati cat mai intelligent. Incercati aceste  sfaturi pentru gustarile inteligente.

Da-ti gustarilor sanatoase o sansa

Daca incercati aceste alimente, veti descoperi ca sunt chiar bune si ca va plac. Acest lucru pare a fi valabil si pentru studenti. Un colegiu a descoperit ca, atunci cand, a oferit gustari sanatoase, impreuna cu cele traditionale, o parte semnificativa din elevi au optat pentru cele sanatoase. Sala de mese, care a vandut in mod regulat saci cu gustari, care contin zahar incarcat cu soda, prajiturile, bomboanele s altele, a optat de data aceasta pentru cele sanatoase cu putine calorii. Aici sunt cateva posibilitati pentru mai multe alimente sanatoase:

– “Low Fat Kettle Crisps” (110 calorii, 1,5 grame grasimi, 0 g grasimi saturate, fibre și 2 grame per 1 bucata.)

– „Baked Tostitos” (110 calorii, 1 gram de grasimi, 0 g grasimi saturate, fibre și 2 grame per 1 bucata.)

– Reducerea „Fat Triscuits-urilor” (120 calorii, 3 grame de grasime, 0 g grasimi saturate, fibre si 3 grame la 1 bucata.)

– Reducerea de „Fat Tortilla” 130 calorii, 4 grame de grasime, 0,5 grame grasimi saturate, si 1 gram de fibre pe bucata.)

 www.slabimnatural.ro